Wednesday, November 23, 2011

The Picture of Life

Kadang2 bila tengah serabut dengan test, presentation & assignment..mesti akan rasa nak pi melancong kat mana2..haha, pelik kan saya ni. Tu la..orang lain dah start keje, tapi saya masih lagi bergelumang dengan nota2 pelajaran. Ini la pengorbanan kalau sambung double degree (Law Shariah). InsyaAllah, semua ini akan dibayar oleh Allah dikemudian hari. Amin :)

Sesungguhnya hidup ini persinggahan, diri ini selalu buat silap & lalai dengan urusan duniawi. Terkadang lupa akan pelabuhan akhirat. Astargfirullahal azim li wa lakum..ampun kan kami wahai Tuhan kami.

When it comes to muhasabah part..saya akan cari port2 yang tenang untuk berfikir..menikmati alam, bercakap dengan Tuhan. pastu cari picture2 yang cantik yang menenangkan jiwa.This is my HOBBY ok !

I'm a visual person..whenever I look at something..I will remember something. That's how I deals with this life..am I too weird? For no reason I uploaded these beautiful pictures, then I started to think about some valuable things behind the pictures..I wish I could be there..uhuh ^_^



nice :)


How I wish I could be here..while reading a book ^_^


 I love them..muahh !



 I like the scenery so much !


Lady always loves flowers. No more words to say ! ('',)

No comments:

Post a Comment