Tuesday, December 31, 2013

Aku dan Quartet..


Tetiba rasa macam dalam Quartet tu. Owh..taknak !!

Macam tu ke aku? Rasa macam nak hempuk kepala ni dengan kusyen pun ada. Seriusly, i hate that.

Macam takde benda lain nak jadi. Hah..separuh hidup ni rugi la kalau nak dibazirkan macam dalam Quartet tu. Banyak kerja lain boleh setel ngah.

Jangan fikir. You are not that stupid person la ngah.You deserve something more than that okayy. Blaja tinggi-tinggi. Ada dua degree. Siap konvo dua kali kot..

Bangkit dengan semangat baru. Aku anak muda. Kalau semangat lemau macam ni, baru nak jejak sempadan Syria..Palestin agak-agak mesti dah lembik lutut kan..budak-budak kat sana agaknya nak baling batu kat tentera jahat tu tak jadi..terus baling kat aku :(

Hai..sia-sia kene tarbiyah masa tamrin dulu..sapa taaruf aku dulu ni?? Orang tu takde dosa pun ngah.
Kau tu je yang lumpuhkan semangat tarbiyah..lupa diri..

Bangun lah wahai jiwa..
Bangkitlah segera..
Sucikan hati..
Usaha..
Niat dan matlamat biar seiring..
Jadi atau tak..
tak payah sembang kencang..
sebab tu kerja Tuhan..


#Selamat Tahun Baru
#2014:0350

No comments:

Post a Comment